poniedziałek, 16 listopada 2009

i od nowa

Mylaślałam, że na portalu blogi.pl dopiszę, aż do późnej starości. Jednak pomimo ogromnego sentymentu, zaprzestałam pisania. Powodów wiele, najważniejszy - czysto techniczny...
Myślałam, że już nigdy nie powrócę do przerzucania myśli i zdarzeń w sieć... Jednak pozostał pewnien nałóg, potrzeba, i chęć kontynuacji tego, co przecież zaczęło się właśnie w sieci... w 2004 poznałam Jego, potem wszytsko potoczyło się błyskawicznie, zmiana statusu z singielki w dubelka, adresu z Łodzi na W-wę, z dziewcyzny w narzeczoną, żonę i matkę ... Spełniła się większość z moich dziecięcych marzeń, a teraz żyję codziennością, która przepełniona jest tyloma zmianami, że nie sposób wszytskiego spamiętać - stąd powrót do pisania:) ale zacznę chyba od jutra... dziś wracam do zabawy z synem - może pochwali mi się jakąś nową umiejętnością?

1 komentarze:

InnaM pisze...

Masz szczęście, że jesteś :>

Prześlij komentarz